Subject: Tühistamine - visuaallennukaardi leping EANS-TRAM
From: "Mart Hansen" <[email-masked]>
To: Eve Härm <[email-masked]>
Cc: Kalmer Sütt <[email-masked]>, "Aigar Tarre" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 12:27:33 +0300

Tere Eve,

Nagu kohtumisel arutasime, alustasime omalt poolt visuaallennukaardi
koostamise lepingu tühistamisega. Leping näeb ette 6-kuulist
etteteatamist, aga kuna TRAMi poolt tuli info, et edaspidi peab kaarte
tellima hanke korras, siis võime kokkuleppel selle tühistada
allkirjastamise hetkest.

Kas saaksite palun üle vaadata, lisada TRAMi poolse allkirjastaja ja
sobivusel ka allkirjastada?

Heade soovidega

Mart Hansen

AKP grupijuht

E [email-masked]

Lennuliiklusteeninduse AS
Kanali põik 3, Rae küla,
Rae vald, 75310 Harjumaa

 <http://www.eans.ee/>

 <https://www.facebook.com/Lennuliiklusteenindus/>

 <https://twitter.com/AirTrafficEST>

 <https://www.linkedin.com/company/estonian-air-navigation-services/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.